پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
5583
-
الف
+

آغاز تولید مجموعه تلویزیونی «دخترم نرگس»

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «دخترم نرگس» از 14 اردیبهشت ماه آغاز شد.

 تولید مجموعه تلویزیونی «دخترم نرگس» به نویسندگی و کارگردانی «باقر پیران» و با هنرنمایی بازیگرانی چون «محمود پاک نیت»، «مهوش صبرکن»، «حسین سحرخیز» و «رحیم نوروزی» برای پخش از رسانه ملی در ارومیه آغاز شد.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از خبرگزاری ایرنا، مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی در حاشیه بازدید از این سریال گفت: این سریال در 26 قسمت 40 دقیقه ای به تهیه کنندگی سید حسن فرخی و داود سلیمانپور ساخته می شود.

مسعود مجرد ادامه داد: مراحل پیش تولید دخترم نرگس از حدود 6 ماه پیش آغاز و از 14 اردیبهشت سال جاری نیز عملیات فیلمبرداری آن آغاز شد. 

وی بیان کرد: تلاش ما در این فیلم ارائه محتوای خوب و جذاب برای مخاطب است تا بتوان در این قالب ظرفیت های استان را در شبکه ملی به نمایش گذاشت. 

کارگردان و نویسنده این مجموعه نیز گفت: یکی از تلاش های ما در فیلم دخترم نرگس بالا بردن جذابیت و کشش آن است. 

باقر پیران ادامه داد: حضور بازیگران ملی و اساتید بازیگری در این سریال از نقاط قوت آن است و مخاطب را برای دیدن فیلم جذب می کند. 

وی بیان کرد: بازیگرانی چون مریم خدارحمی، امیر صد هزاری، فریبا طالبی، مهدی علی پور، کیوان مظاهری، جمال ذوالقدر، ماهرخ رفیع زاده، عفت مهپور، رقیه بایبوردی، رباب مرزبان، مهین کاظمی و فریدون سید سیاح در این سریال ما را همراهی می کنند. 

وی اظهار کرد: عباس سرودی، هرمینه بارسنجی، شراره مظلومی فرد، محمد کاظمی، پدرام رحمانی، علیسا ذوالقدر، بهمن خضری، حامد مرادی، هنگامه بهبودی، فاطمه خلیفه گلی، مرضیه رضوانفر، نازنین خادم، مسعود یکانی و هاشم چاوشی از دیگر بازیگران این سریال هستند. 

تهیه کننده این اثر نیز گفت: فیلمبرداری این اثر با یک هزار و 172 سکانس از 14 اردیبهشت ماه جاری آغاز شد.

سید حسن فرخی ادامه داد: بازیگرانی از استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان و کردستان در این مجموعه ایفای نقش می کنند. 

 سید حسن فرخی پیش از این تهیه کنندگی آثاری چون دخترم یسنا، حدیث سرو، خدا با من است، نشانی وصل، پیرغلام و به سوی خورشید را بر عهده داشته است. باقر پیران نیز فوق لیسانس سینما بوده و دارای درجه هنری کارگردانی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. 

مستند «اصلاح ژنتیکی گندم» و فیلم‌های داستانی «صبح روز رهایی»، «یاوران» و «سرگشته» در کارنامه این هنرمند به چشم می خورد.

این هنرمند پیش از این کارگردانی سریال های «باجناقلار1-2-3»، «آیریلیق»، «آنا»، «یاشا» و تله فیلم های «ایکی سلطان»، «سولماز» و «بیداری» را برعهده داشته است. 

پیران به عنوان هنرمند برتر آذربایجان غربی در سال ۱۳۷۷ از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لوح تقدیر دریافت کرده است. 

وی همچنین لوح تقدیر سیزدهمین جشنواره تولیدات مراکز صدا و سیما را در ۱۳۸۴، جایزه بهترین نویسندگی، کارگردانی و تدوین چهاردهمین جشنواره تولیدات مراکز را در سال 1385 برای سریال «باجناق ها» و همچنین جایزه بهترین نویسندگی، کارگردانی، تدوین و طراحی صحنه پانزدهمین جشنواره تولیدات مراکز را در ۱۳۸۶ از آن خود کرده است. 

س ح/ س م

نظر شما
ارسال نظر